Carregant...
 
[Mostra/Amaga Menús de la dreta]

Comentaris

  1. Oups, ara per ara cal estar registrat per poder votar...

    prova
    Comentari publicat per en/na prova
    El Dg 09/09/07 16:47h
    Manca de nou un programador que trobi i arregli el bug/error, doncs en teoria està configurat per que puguin votar els usuaris anònims! (els no registrats o sense haver entrar com a usuaris registrats)
    1. Re: Oups, ara per ara cal estar registrat per poder votar...

      Xavi
      Comentari publicat per en/na Xavi
      El Dg 06/01/08 12:51h
      Arreglat! :-)
  2. Tinc un altre possible nom

    Jordi
    Comentari publicat per en/na Jordi
    El Dl 24/09/07 18:07h
    Em va venir una veta de noms que no varem contemplar, els acrònims, de fet n'hi ha un que a mi m'agrada força: VEU, acrònim del anglès Value Exchange Unit, si contemplem l'ús de la web per qualsevol xarxa que ho demani, no té perquè ser catalana, oi? però per altre banda també fem referència al nostre idioma amb la paraula, que os sembla?
    1. Re: Tinc un altre possible nom

      Xavi
      Comentari publicat per en/na Xavi
      El Dl 01/10/07 16:42h
      Molt bona! A mi m'agrada molt, Jordi....
  3. a mi no m'agrada aixo de LA moneda

    vaigdepalo
    Comentari publicat per en/na vaigdepalo
    El Dm 16/10/07 20:20h

    crec que es deuria basar en multimonedes bilateralment transferides, i el modul per a aixo crec que ho comtempla. tothom pot crear una moneda per a tota catlunya, qualsevol pot crear un altre grup de moneda diferent per a tota catalunya o per a un poble.
    Ningu esta obligat a usar moneda grupal, pero pot unirse o crear mes grups.

    1. Re: a mi no m'agrada aixo de LA moneda

      Xavi
      Comentari publicat per en/na Xavi
      El Dg 06/01/08 12:53h
      personalment estic totalment d'acord, Marc (vaigdepalo), però en les reunions amb tothom es va parlar de que inicialment es poses una sola moneda per no liar la troca. I més endavant, quan creixés prou per tenir grups locals en altres llocs, llavors anar pel pas següent de permetre més monedes, i que cada grup local es pogués crear la seva (que com bé saps, el sistema actual ja permet).

Cerca a Google [intercanvia] [Alternar verticalment]

 
intercanvis.net
WWW

Col·labora! [intercanvia] [Alternar verticalment]

Vàries formes:
1. Via Moneda Social
2. Via Transferència a CC
3. Via Paypal
4. Ajudant en la web

Canvia l'Idioma [intercanvia] [Alternar verticalment]