Re: Siguiendo buenas ideas ..... BUZÓN PARA QUEJARSE
ok afegiré aquí doncs la informació (per no perdre'l si algú o jo mateixa obrim una pàgina o un espai per posar tot això).
En aquest enllaç hi han molts exemples de el que es pot trobar i fer a les XICs http://www.castelldefels.org/entitats/xarxa/cursos.html
Per cert, veig que falten XICs en el menú d'intercanvis.net , ho dic per que jo a través de intercanvis.net he contactat amb gent de tota Catalunya (fins i tot vaig fer un intercanvi d'un mòdem que encara no he trobat cap objecte que jo pugui tenir en el meu poder i que a ell li interesses però "bueno".... estic pendent ;) això vol dir que la gent mateixa podria afegir els que coneix o dir-lo aquí en el foro, dic jo.
Menú de XICs http://intercanvis.net/tiki-index.php?page=XICs