Re: Re: Iniciar un mercat d'intercanvi
Hola,
Em dic Maica i cerco assesorament i ajuda per iniciar un mercat d'intercanvi al Barri de la Font de la Guatlla-Magòria. Representem la minúscula Comissió Verda de l'Escola Magòria i ens agradaria organitzar aquest mercat per a concienciar no només als adults, també, i molt important, els nens.
Moltes gràcies .- Maica